Ofte stilte spørsmål og svar
I mer enn tre generasjoner har vi designet og produsert smykker. Vår e-handelsvirksomhet i Storbritannia begynte først i 2003, og vi er nå faktisk en av Europas største online gullsmeder. Vi har betjent over 50,000 fornøyde kunder i mer enn 70 land rundt i verden.
Ta kontakt
Hvis du ønsker å snakke om aspekter av vårt arv, vår etikk eller våre forbindelser med de ledende diamant- og smykkeinstitusjonene, kan du kontakte vårt vennlige kundeservice-teamet på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller gå inn på live chat.
Vi kombinerer utmerket verdi og kvalitet, og kutter ut mellommannen, for å levere deg priser som er lavere enn hovedgate butikker. Vi har vårt eget team av dyktige håndverkere og gullsmeder som lager hvert stykke spesielt for deg. Vi er kjent globalt for å tilby tilpassbare, rimelige og høykvalitets diamanter og diamantsmykker.
Ikke forveksle utmerket verdi med dårlig kvalitet. Vi bruker en dyktig gruppe av håndverkere og gullsmeder som er veldig erfarne. Vi er kjent globalt for å tilby tilpasset, rimelige og høykvalitets diamanter og diamantsmykker, og forsyning forskjellige gullsmed- og kjedebutikker.
3 hovedgrunner til hvorfor vi har de laveste prisene:
- Vi er en diamantprodusent.
- Vi dropper mellommannen.
- Vi driver et utrolig effektivt selskap, så det er ingen over oss.
Merk:
Vi garanterer at prisene våre er de billigste i Norge.
Ta kontak
Hvis du ønsker å snakke om aspekter av den utmerket verdien vi tilbyr, eller kvaliteten på diamantene våre, kan du gjerne kontakte vårt vennlige kundeservice-teamet på +47 23 50 36 70+47 23 50 36 70 eller gå inn på live chat.
Diamantene våre er etisk hentet og kjøpes fra anerkjente diamanthandelssentre over hele verden.
Diamant handelssentrene er lokalisert i:
- Antwarpen
- Bejiing
- Johannesburg
- Mumbai
- New York
- Tel Aviv
Hver en av de nevnte handelssentrene er forpliktet til å handle etiske diamanter, itråd med forskjellige globale institusjoner og Kimberley Process Certification Scheme.
Ta kontakt
Om du ønsker å finne ut mer om hvordan vi får våre diamanter, eller om du ønsker å lære mer om diamanter, så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Vi er basert i Hatton Garden, London, som er kjent for å være Londons gullsmedkvarter og sentrum for diamanthandelen.
Ta Kontakt
Hvis du vil ha veibeskrivelse til vårt kontor i London, kan du kontakte vårt vennlige kundeservice-team på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller gå inn på live chat.
Vi anbefaler at alle våre kunder skaffer seg en avtale for å se smykkene, i en av butikkene våre for å unngå lange ventetider. Fyll ut kontaktskjema på kundeservice, dersom du ønsker å bestille time i butikken eller for en videoavtale. Vi vil snart åpne en butikk i Oslo, men hvis du har lyst til å besøke oss i London, Paris, Sydney eller Frankfurt, ring +47 23 50 36 70 eller send oss en e-post.
Ta kontakt
Om du ønsker å sette opp en avtale for å besøke en av butikkene våre, så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Vi anbefaler at alle våre kunder skaffer seg en avtale for å se smykkene, i en av butikkene våre for å unngå lange ventetider. Fyll ut kontaktskjema på kundeservice, dersom du ønsker å bestille time i butikken eller for en videoavtale. Vi vil snart åpne en butikk i Oslo, men hvis du har lyst til å besøke oss i London, Paris, Sydney eller Frankfurt, ring +47 23 50 36 70+47 23 50 36 70 eller send oss en e-post.
Ta kontakt
Ta kontakt med vår kundeservice på +47 23 50 36 70+47 23 50 36 70, eller alternativt du kan sende inn en bestilling ved hjelp av skjemaet du finner på nett eller gå til live chat.
Under visningen vil en av diamantekspertene gi deg all den informasjonen du trenger for å ta en informert beslutning når du kjøper et diamantsmykke. Du får vist et utvalg av eksempler og blir informert om de forskjellige måtene du kan tilpasse det valgte stykket på. Vi vil prøve å utdanne deg alt du trenger å vite om diamanter før du kjøper.
Ta kontakt
Om du ønsker en avtale for å besøke en av butikkene våre, så kan du ta kontakt med kundeservice +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
En av hovedgrunnene til at vi kan tilby så utmerket verdi på vårt samling av diamantsmykker, er at forsyningskjeden vår er veldig effektiv og har et minimalt antall lag. I motsetning til de fleste tradisjonelle gullsmed-butikker, er vi en diamantprodusent, derfor kutter vi mellommannen for å levere kvalitetsprodukter til en lavere pris.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke om noen aspekter av vår forsyningskjede, institusjonene vi samarbeider med, eller arven til vår virksomhet, kan du ta kontakt med kundeservice på 0047 23 50 36 70 eller live chat
Det er viktig for oss å kunne gi førsteklasses kundeservice . Dette er grunnen til at vi tilbyr 30-dagers returrett, noe som betyr at om du av en eller annen grunn er misfornøyd med kjøpet, så kan du returnere det til oss for full refusjon uten spørsmål.
Ta kontakt
Om du foretrekker å snakke med vår kundeservice om retur av en vare, så kan du ta kontakt på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Vi graverer mange smykker hvert eneste år, og sjansen er at ringen din også vil være egnet for gravering.
Viktige ting å merke seg om gravering
Det er en rekke veldig viktige ting du må merke deg når det kommer til gravering:
- Det er en tegnbegrensning på de fleste ringer
- Gravering vil legge til 3 til 4 dager på leveringstiden til ringen din
- Gravering av en ring betyr at du ikke kan returnere den
- Det er ikke mulig å endre størrelse på en ring etter gravering
Om du ønsker å gravere ringen din, så anbefaler vi på det sterkeste at du forsikrer deg om at du tar de riktige målene ved hjelp av ringstørrelsesguiden vår, og at du tar deg tid til å velge det perfekte designet.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke om gravering av ring med kundeservice så kan du ringe +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Den enkleste måten å finne din ring størrelse på er å følge vår størrelsesguide.
Ta kontakt
Om du ønsker ytterligere hjelp til å bestemme riktig ring størrelse for fingeren din, så kan du ta kontakt med vår kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Endring av størrelse på en ring er mulig for de fleste design. Det er imidlertid ikke mulig å endre størrelse på evighetsringer, ringer som er inngravert eller ringer som har for stor forskjell for å endre størrelse. Hvis du trenger hjelp til å finne ringestørrelsen, kan du følge vår enkle ringstørrelsesguide for veiledning.
Ta kontakt
Om du ønsker ytterligere hjelp med denne saken, så kan du ta kontakt med vår kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Besøk vår smykkeforsikringsseksjon for mer informasjon.
Ta kontakt
Om du foretrekker å snakke med vår kundeservice, ta kontakt på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat .
Gratis verdsettelsesrapport
Det er viktig for oss å levere utmerket kundeservice, og derfor gir vi gjerne en gratis verdsettelsesrapport, for forsikringsformål ved hvert kjøp.
Din gratis verdsettelsesrapport vil inneholde alle produktdetaljer og diamantspesifikasjoner som diamantklarhet, diamantfarge og edelt metall som brukes. Denne rapporten er et nyttig dokument for å bevise produktets ekthet og for å forsikre smykkene dine.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke mer om dette kan du kontakte kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Så klart! Bare ta kontakt med kundeservice eller send inn et elektronisk skjema om du ønsker å gjøre en avtale.
Ta kontakt
Ta gjerne kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.
Herreringer er faktisk den samme prisen som kvinnens ringer vekt for vekt. Siden stilen til mennringer har en tendens til å være mye større, betyr det at de krever mer gull, platina eller i tilfelle diamanter - flere diamanter, noe som resulterer i en høyere pris som er relativt til mengden materialer som brukes.
Ta kontakt med oss
Skulle du ønske å diskutere våre menns ringer, eller se på muligheten for finansiering, vennligst ta kontakt med vårt vennlige kundeserviceteam på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller i live chat .
Vi vet at ikke alle vet sine ringestørrelse, og det er derfor vi har opprettet en ringstørrelse guide som vil hjelpe deg med å finne den perfekte passformen.
Ta kontakt
Om du ønsker ytterligere råd i denne saken, kan du ta kontakt med vår kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller live chat
For bestillinger i Storbritannia blir bestillingen din levert av Royal Mail ved hjelp av neste dag, spesielle leveringstjenesten (special delivery service). Internasjonale bestillinger vil bli levert via DHL & FedEx. Disse forsendelsesmetodene er fullt forsikret mot tap, skader og tyveri, helt til det punktet du signerer for dem.
Ta kontakt
Om du ønsker mer råd eller informasjon om leveringsprosedyrer kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Ta kontakt
Hvis du håper på tidligere leveringstid, vennligst kontakt årt kundeserviceteamet på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller skriv til oss i livechatten for mer informasjon.
Selvfølgelig kan vi alltid arrangere for henting i en av butikkene våre. Vær oppmerksom på at for henting må det avtales en tid. For å bestille en avtale, kontakt kundeservice eller send inn et elektronisk skjema.
Identifikasjon
Vær oppmerksom på at for å hente varene dine, så må du vise fram legitimasjon, for eksempel førerkort eller pass.
Ta kontakt
Om du ønsker ytterligere råd om henting eller leveringsalternativer så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat
Du vil motta e-post angående leveringsoppdateringene dine. Om du trenger mer informasjon om leveringsprosedyrer og korrespondanse, så kan du kontakte kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller live chat
Vi vil sende deg en e-post den dagen bestillingen din sendes ut med informasjon om forventet leveringsdato, leveringsselskap og sporingsinformasjon.
Ta kontakt
Om du ønsker mer informasjon om leveringsprosedyrer og sporing av bestillingen din så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.
For å behandle forespørselen din om levering til en annen adresse, bortsett fra faktureringsadressen, må vi følge visse sikkerhetsprosedyrer. Disse prosedyrene beskytter deg og oss. Vi krever derfor visse dokumenter fra deg før du omdirigerer bestillinger. Ta kontakt med kundeservice vår på +47 23 50 36 70 hvor de vil kunne gi deg hjelp.
Vi bruker ledende, pålitelige globale leveringsfirmaer, så vi er sikre på at bestillingen din er trygg. Vi forsikrer også bestillingen i tilfelle tap, skade og / eller tyveri under forsendelse.
Hvis du returnerer et smykke, er det ditt ansvar å forsikre varen under transport. De fleste leveranseselskaper vil gjerne gi et tilbud for garantert levering neste dag, og de vil bare spørre deg hvor mye pakken er verdt og hvilken forsikringsverdi du trenger. Vær oppmerksom på at vi ikke påtar oss ansvar for tap som oppstod under transitt for gjenstander som blir returnert til oss.
Ta kontakt
Om du trenger mer informasjon om vår forsikrings eller leveringsprosedyrer, så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat..
Bestillingen din vil bli pakket inn på en enkel og diskret måte, i samsvar med vår sikre emballasje i transittpolitikken.
Diskret på utsiden, elegant på innsiden
I samsvar med vår sikre emballasje i transittpolitikken refererer vår eksterne emballasje ikke til vårt merkenavn, diamanter, gull eller smykker, for å sikre at det verdifulle innholdet ikke blir annonsert. Ikke bekymre deg, emballasjen på innsiden er vakkert presentert slik at den er klar til å gi den spesielle personen.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke om emballasjepolitikken vår mer så kan du ta kontakt med kundeservicen vår på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.
Om du av en eller annen grunn ønsker å kansellere bestillingen, så må du ta deg tid til å lese vår returpolitikk eller kontakte en ansatte på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70, hvor de kan hjelpe deg.
Vi tilbyr to enkle måter å bestille og er forplikt til å levere førsteklasses kundeservicetil hvert trinn i bestillingsprosessen.
-
På nett
Det å bestille på nett er enkelt. Velg ditt foretrukne smykke, skissere spesifikasjoner og fortsett til kassen. Om du har noen spørsmål angående din nett bestilling så kan du snakke med vår kundeservice.
-
Over telefon
Vårt salgsteam tar gjene imot din bestilling over telefon om dette er din foretrukne metode. De vil snakke deg gjennom hvert trinn av bestillingen din før de tar betaling og er der for å hjelpe deg.
-
I butikken
Om du foretrekker å besøke en av butikkene våre, er våre diamanteksperte klare til å gi deg all informasjonen som du trenger for å kjøpe et diamantsmykke, og kan vise deg prøver om du skulle ønske det.
Ta kontakt
Om du trenger hjelp med bestillingen så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.
Ta deg tid til å lese returpolitikken vår.
Ta kontakt
Om du foretrekker å snakke med noen i vår kundeservice så kan du ta kontakt på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.
Vi ønsker at alle våre kunder skal være helt fornøyde med kjøpet, derfor hjelper vi mer enn gjerne med å bytte varer. Dessverre kan vi ikke akseptere skreddersydde eller graverte gjenstander til utveksling på grunn av designens art.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med kundeservice agenter om bytting så kan du ta kontakt på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat .
Så klart! Vi tilbyr en ringstørrelsestjeneste til alle våre kunder, så ikke bekymre deg om ringen din er for stor eller for liten, ettersom våre gullsmeder er dyktige til å endre størrelse på ringene.
Kostnader for å endre størrelse
Bruk ringstørrelseguiden for å finne den nøyaktige ringstørrelsen og ta kontakt med vårt vennilige kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 for å få en vurdering av eventuelle avgifter.
Om du ønsker å returnere en vare, kan du lese våre returpolitikk, som beskriver vilkårene og prosedyrene for retur av en vare.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med kundeservice om retur av produkt, kan du ta kontakt på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.
MVA (merverdiavgift) gjelder for alle bestillinger plassert på dette nettstedet. Alle produktene som vises på nettet er inkl. Mva. VAT Retail Export Scheme tillater at momsbeløpet refunderes til kunder når de kjøper varer i EU og deretter eksporterer dem utenfor EU. Bestillinger fra Diamonds Factory er imidlertid ikke kvalifisert for VAT Retail Export Scheme fordi vi er et internettbasert postordreselskap.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med kundeservice om denne saken, så kan du ta kontakt på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.
Ja, vi er stolte av å tilby en prisgaranti som betyr at vi tar sikte på å matche like-for-like priser. Hvis du ønsker å dra nytte av denne tjenesten, kan du ta kontakt med kundeserviceteamet vårt og oppgi informasjon om prisen og produktet du vil at vi skal matche.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med kundeservice om prisgarant, så kan du ta kontakt på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70, email [email protected], or enter into a live chat.
Vi er 100% forpliktet til å tilby en trygg netthandelsopplevelse. Hittil har vi over 50.000+ fornøyde kunder aVårt mål er alltid å levere førsteklassses kundebehandling. førsteklassses kundebehandling.
Avansert moderne sikkerhet for netthandel
Nettsiden vår er beskuttet med de nyeste sikkerhetssertifikatene (SSL-sertifikater). Disse sertifikatene bruker toppmoderne krypteringsteknologi så du kan føle deg 100% trygg når du handler på nett hos oss.
PCI-kompatibel
Systemene våre er i samsvar med PCI Security Standards Council, som ble grunnlagt av VISA, MasterCard, American Express og JCB International. Du kan finne mer informasjon om PCI Security Standards Council på www.pcisecuritystandards.org.
Godkjent av VISA og MasterCard
Vi bruker også VISA og MasterCard Secure Code-teknologi til å behandle alle bestillinger.
Ta kontakt
Om du ønsker å ta kontakt med en av våre ansatte angående en bestilling , så kan du ringe +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller ta kontakt over vår live chat
Du kan bruke hvilken som helst av følgende metoder:
Kredit eller debetkort
Vi godtar alle store kreditt og debetkortene.
PayPal
Vi tar gjerne imot betalinger over PayPal, bare velg denne betalingsmetoden i kassen. Om du ønsker å betale via denne metoden over telefon, kan du bare kontakte kundeservice-teamet vårt, så sender vi deg en PayPal forespørsel. Når du får denne forespørselen så må du betale og sende oss en e-post som inneholder betalingsinformasjonen. Du vil da motta en ordrebekreftelse med bestillingen din.
Bankoverføring
Vi godtar også betalinger over bankoverføring, bare ring eller send en e-post til kundeservicen om du ønsker å betale på denne måten.
Sjekk
Vi godtar betalinger med sjekk. Ta kontakt med kundeservice om du trenger mer informasjon om denne betalingsmetoden.
Telefon
Vi godtar betlaing over telefon. Bare ta kontakt med kundeservicen vår, de vil be om kort og bestillingsinformasjon for å ta betaling.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med våre ansatte om betalingsmetoder, så kan du kontakte kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat .
Når du har foretatt en betaling, godkjenner banken beløpet for transaksjonen du har foretatt. Det oppgjøret for beløpet mellom kontoen din og kontoen vår er vanligvis fullført på rundt 2-3 dager. Mottakeren vil bli spesifisert som Neve Jewels Ltd, som eier Diamonds Factory.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med kundeservice om betaling fra kortet ditt, eller om du ønsker å betale over telefon, så kan du kontakte +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller gå inn på live chat.
Om du ønsker å bruke to kort for å betale for en transaksjon, så er det en mulighet. Du må bare sørge for at begge kortene tilhører samme eier og registrert på samme adresse. Bare ring kundeservice så de kan ta betalingene over telefonen.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med kundeservice om et kjøp med to kreditt kort over telefon, så kan du ringe +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70
Om kortopplysningene dine har blitt avvist, så kan det være av forskjellige årsaker. Vennligst sjekk årsakene nedenfor, eller ta kontakt med kundeservice agentene - de kan hjelpe deg med betalingen over telefonen.
Grunnen til avsalg på kortbetaling
De aller felste grunnene til at et kort blir avvist er bankens beskyttelsespolitikk. Du må kanskje ringe banken din for å fortelle dem at du ønsker å kjøpe noe av en høy verdi.
- Kortholder navn
- Kreditt kort nummer
- Kortsikkerhetskode (3-4 sikkerhetskode på baksiden av kortet ditt)
- Postnummer
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med en av våre ansatte om betaling over telefon, kan du ta kontakt på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.
Avhengig av hvilken betalingsmetode du bruker, det kan ta mellom 8-10 virkedager før en refusjon blir behandlet. Vår kundeservice vil kunne gi deg informasjon om estimerte refusjonstider på det tidspunktet det er avtalt om refusjon.
Ta kontakt
Om du ønsker å snakke med kundeservice om returpolitikken og potensialet for å motta refusjon, så kan du kontakte de på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.