Vårsalg

Garanti for prismatch. Har du funnet en bedre pris? Vi vil rett og slett slå det.*

Lære mer -

Lær mer om Klarna

Betal nå

Betal umiddelbart når du legger inn bestillingen. Ingen kredittkortnummer, ingen ekstra passord, ingen bekymringer. Vi optimaliserer kjøpsopplevelsen ved å kun be om den informasjonen som trengs for at kjøpet skal være sikkert.

Betale senere

Betal bare for det du liker. Ta en titt på bestillingen din først, og bestem deretter hva du vil beholde.

Finansering

Betal for bestillingene dine med finansiering som gir deg en mulighet til å spre kostnadene over tid. Betale i ditt eget tempo og du bestemmer selv hvor mye du vil betale hver måned.

Generell

Hva er Klarna?

Klarna ble grunnlagt i 2005 med en klar ambisjon om å få slutt på utrygg netthandel. I dag er selskapet en av Europas største banker, kjent for enkle, sikre og smidige betalingsløsninger. Klarna gjør det mulig for online -shoppere å gjøre opp betalinger umiddelbart, senere eller i avdrag raskt, enkelt og sikkert. Klarna jobber med over 130 000 forhandlere som Asos, Spotify, MediaMarkt og Deutsche Bahn og i dag sysselsetter over 2500 mennesker i 14 land. I 2014 overtok Klarna Sofort GmbH; I 2017 ble Billpay GmbH kjøpt. Selskapets investorer inkluderer blant annet Sequoia Capital, Bestseller Group, Atomico, VISA og Permira. Mer informasjon finner du på www.klarna.no

Er det trygt å handle online med Klarna?

Definitivt! Online shopping kan ikke være mere sikrere enn med Klarna. I en butikk kan du alltid berøre og sjekke varene du vil kjøpe før du betaler for dem. Vi tror at shopping på nettet ikke burde være annerledes. Derfor gir Klarna kontoen deg muligheten til å sjekke varene dine først og betale dem senere.

Målet vårt er å gjøre shopping enklere, tryggere og lett. Derfor gjør vi en stor innsats for å beskytte deg som kjøper mot svindel og upålitelige nettbutikker. Når du ser Klarna -logoen i en nettbutikk, kan du være sikker på at butikken er pålitelig og oppfyller våre strenge krav.

Klarna er også sertifisert av TÜV Saarland og Trusted Shops. Sertifikater gir deg som forbruker positive indikasjoner på kvaliteten på tjenester og produkter. Foreningene som er registrert under "TÜV" er kjent over hele verden, og sertifikatene har det høyeste internasjonale rykte. TÜV Saarland har konsentrert seg om kundeorienterte tjenester utenfor de tradisjonelle offisielle aktivitetsområdene. Hvert år sørger TÜV Saarland for at forretningsmodellen vår er seriøs og at Klarna tilbyr sikre betalingsmetoder gjennom en detaljert undersøkelse.

Klarna har vært en "Trusted Shops Authorized Partner" siden 2011, og som en "autorisert partner" er Klarnas prosesser perfekt tilpasset kvalitetskriteriene til Trusted Shops. Kvalitetskriteriene til Trusted Shops er basert på nasjonale og europeiske lover som er viktige for netthandel. De tar hensyn til gjeldende vurderinger og krav fra forbrukervern foreningene eller går til og med utover dem. Les mer om godkjennelsen av Trusted Shops her.

I tillegg Klarna gir deg kundebeskyttelse ved hvert kjøp med Klarna. Dette er en avtale mellom deg og Klarna som lar deg handle trygt online. For å sikre at kundebeskyttelse direktivet gjelder, må du kjøpe som forbruker fra en entreprenør. Vær oppmerksom på at retningslinjene for kundebeskyttelse bare gjelder for betalinger med Sofort, og bare hvis dette er uttrykkelig angitt på siden for valg av betalingsmåte i selgerens nettbutikk.

Jeg har flere spørsmål om betalingen min. Kan jeg snakke med noen fra Klarna?

Ja så klart! Du kan når som helst chatte med oss i appen eller ringe oss på 21 01 89 91.

faq banner faq banner

Ofte stilte spørsmål

Vi håper du finner svaret på spørsmålet ditt i vår “Ofte stilte spørsmål” -seksjon, men hvis dette ikke er tilfelle, kan du gjerne kontakte vårt kundeservice-teamet på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70

Ofte stilte spørsmål og svar

Om oss

Vi kombinerer utmerket verdi og kvalitet, og kutter ut mellommannen, for å levere deg priser som er lavere enn hovedgate butikker. Vi har vårt eget team av dyktige håndverkere og gullsmeder som lager hvert stykke spesielt for deg. Vi er kjent globalt for å tilby tilpassbare, rimelige og høykvalitets diamanter og diamantsmykker.

Ikke forveksle utmerket verdi med dårlig kvalitet. Vi bruker en dyktig gruppe av håndverkere og gullsmeder som er veldig erfarne. Vi er kjent globalt for å tilby tilpasset, rimelige og høykvalitets diamanter og diamantsmykker, og forsyning forskjellige gullsmed- og kjedebutikker.

3 hovedgrunner til hvorfor vi har de laveste prisene:
  • Vi er en diamantprodusent.
  • Vi dropper mellommannen.
  • Vi driver et utrolig effektivt selskap, så det er ingen over oss.
Merk:

Vi garanterer at prisene våre er de billigste i Norge.

Ta kontak

Hvis du ønsker å snakke om aspekter av den utmerket verdien vi tilbyr, eller kvalitetendiamantene våre, kan du gjerne kontakte vårt vennlige kundeservice-teamet på +47 23 50 36 70+47 23 50 36 70 eller gå inn på live chat.

Bestillings

Det er viktig for oss å kunne gi førsteklasses kundeservice . Dette er grunnen til at vi tilbyr 30-dagers returrett, noe som betyr at om du av en eller annen grunn er misfornøyd med kjøpet, så kan du returnere det til oss for full refusjon uten spørsmål.

Ta kontakt

Om du foretrekker å snakke med vår kundeservice om retur av en vare, så kan du ta kontakt+47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat

Vi graverer mange smykker hvert eneste år, og sjansen er at ringen din også vil være egnet for gravering.

Viktige ting å merke seg om gravering

Det er en rekke veldig viktige ting du må merke deg når det kommer til gravering:

  • Det er en tegnbegrensning på de fleste ringer
  • Gravering vil legge til 3 til 4 dager på leveringstiden til ringen din
  • Gravering av en ring betyr at du ikke kan returnere den
  • Det er ikke mulig å endre størrelse på en ring etter gravering

Om du ønsker å gravere ringen din, så anbefaler vi på det sterkeste at du forsikrer deg om at du tar de riktige målene ved hjelp av ringstørrelsesguiden vår, og at du tar deg tid til å velge det perfekte designet.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke om gravering av ring med kundeservice så kan du ringe +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat

Den enkleste måten å finne din ring størrelse på er å følge vår størrelsesguide.

Ta kontakt

Om du ønsker ytterligere hjelp til å bestemme riktig ring størrelse for fingeren din, så kan du ta kontakt med vår kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat

Endring av størrelse på en ring er mulig for de fleste design. Det er imidlertid ikke mulig å endre størrelse på evighetsringer, ringer som er inngravert eller ringer som har for stor forskjell for å endre størrelse. Hvis du trenger hjelp til å finne ringestørrelsen, kan du følge vår enkle ringstørrelsesguide for veiledning.

Ta kontakt

Om du ønsker ytterligere hjelp med denne saken, så kan du ta kontakt med vår kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat

Besøk vår smykkeforsikringsseksjon for mer informasjon.

Ta kontakt

Om du foretrekker å snakke med vår kundeservice, ta kontakt+47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat .

Gratis verdsettelsesrapport
Det er viktig for oss å levere utmerket kundeservice, og derfor gir vi gjerne en gratis verdsettelsesrapport, for forsikringsformål ved hvert kjøp.

Din gratis verdsettelsesrapport vil inneholde alle produktdetaljer og diamantspesifikasjoner som diamantklarhet, diamantfarge og edelt metall som brukes. Denne rapporten er et nyttig dokument for å bevise produktets ekthet og for å forsikre smykkene dine.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke mer om dette kan du kontakte kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat

Så klart! Bare ta kontakt med kundeservice eller send inn et elektronisk skjema om du ønsker å gjøre en avtale.

Ta kontakt

Ta gjerne kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.

Herreringer er faktisk den samme prisen som kvinnens ringer vekt for vekt. Siden stilen til mennringer har en tendens til å være mye større, betyr det at de krever mer gull, platina eller i tilfelle diamanter - flere diamanter, noe som resulterer i en høyere pris som er relativt til mengden materialer som brukes.

Ta kontakt med oss

Skulle du ønske å diskutere våre menns ringer, eller se på muligheten for finansiering, vennligst ta kontakt med vårt vennlige kundeserviceteam på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller i live chat .

Vi vet at ikke alle vet sine ringestørrelse, og det er derfor vi har opprettet en ringstørrelse guide som vil hjelpe deg med å finne den perfekte passformen.

Ta kontakt

Om du ønsker ytterligere råd i denne saken, kan du ta kontakt med vår kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller live chat

For bestillinger i Storbritannia blir bestillingen din levert av Royal Mail ved hjelp av neste dag, spesielle leveringstjenesten (special delivery service). Internasjonale bestillinger vil bli levert via DHL & FedEx. Disse forsendelsesmetodene er fullt forsikret mot tap, skader og tyveri, helt til det punktet du signerer for dem.

Ta kontakt

Om du ønsker mer råd eller informasjon om leveringsprosedyrer kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat

Ta kontakt

Hvis du håper på tidligere leveringstid, vennligst kontakt årt kundeserviceteamet på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller skriv til oss i livechatten for mer informasjon.

Selvfølgelig kan vi alltid arrangere for henting i en av butikkene våre. Vær oppmerksom på at for henting må det avtales en tid. For å bestille en avtale, kontakt kundeservice eller send inn et elektronisk skjema.

Identifikasjon
Vær oppmerksom på at for å hente varene dine, så må du vise fram legitimasjon, for eksempel førerkort eller pass.

Ta kontakt

Om du ønsker ytterligere råd om henting eller leveringsalternativer så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat

Du vil motta e-post angående leveringsoppdateringene dine. Om du trenger mer informasjon om leveringsprosedyrer og korrespondanse, så kan du kontakte kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller live chat

Vi vil sende deg en e-post den dagen bestillingen din sendes ut med informasjon om forventet leveringsdato, leveringsselskap og sporingsinformasjon.

Ta kontakt

Om du ønsker mer informasjon om leveringsprosedyrer og sporing av bestillingen din så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.

For å behandle forespørselen din om levering til en annen adresse, bortsett fra faktureringsadressen, må vi følge visse sikkerhetsprosedyrer. Disse prosedyrene beskytter deg og oss. Vi krever derfor visse dokumenter fra deg før du omdirigerer bestillinger. Ta kontakt med kundeservice vår på +47 23 50 36 70 hvor de vil kunne gi deg hjelp.

Vi bruker ledende, pålitelige globale leveringsfirmaer, så vi er sikre på at bestillingen din er trygg. Vi forsikrer også bestillingen i tilfelle tap, skade og / eller tyveri under forsendelse.

Hvis du returnerer et smykke, er det ditt ansvar å forsikre varen under transport. De fleste leveranseselskaper vil gjerne gi et tilbud for garantert levering neste dag, og de vil bare spørre deg hvor mye pakken er verdt og hvilken forsikringsverdi du trenger. Vær oppmerksom på at vi ikke påtar oss ansvar for tap som oppstod under transitt for gjenstander som blir returnert til oss.

Ta kontakt

Om du trenger mer informasjon om vår forsikrings eller leveringsprosedyrer, så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat..

Bestillingen din vil bli pakket inn på en enkel og diskret måte, i samsvar med vår sikre emballasje i transittpolitikken.

Diskret på utsiden, elegant på innsiden
I samsvar med vår sikre emballasje i transittpolitikken refererer vår eksterne emballasje ikke til vårt merkenavn, diamanter, gull eller smykker, for å sikre at det verdifulle innholdet ikke blir annonsert. Ikke bekymre deg, emballasjen på innsiden er vakkert presentert slik at den er klar til å gi den spesielle personen.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke om emballasjepolitikken vår mer så kan du ta kontakt med kundeservicen vår på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.

Om du av en eller annen grunn ønsker å kansellere bestillingen, så må du ta deg tid til å lese vår returpolitikk eller kontakte en ansatte på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70, hvor de kan hjelpe deg.

Vi tilbyr to enkle måter å bestille og er forplikt til å levere førsteklasses kundeservicetil hvert trinn i bestillingsprosessen.

  1. På nett

    Det å bestille på nett er enkelt. Velg ditt foretrukne smykke, skissere spesifikasjoner og fortsett til kassen. Om du har noen spørsmål angående din nett bestilling så kan du snakke med vår kundeservice.

  2. Over telefon

    Vårt salgsteam tar gjene imot din bestilling over telefon om dette er din foretrukne metode. De vil snakke deg gjennom hvert trinn av bestillingen din før de tar betaling og er der for å hjelpe deg.

  3. I butikken

    Om du foretrekker å besøke en av butikkene våre, er våre diamanteksperte klare til å gi deg all informasjonen som du trenger for å kjøpe et diamantsmykke, og kan vise deg prøver om du skulle ønske det.

Ta kontakt

Om du trenger hjelp med bestillingen så kan du ta kontakt med kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.

Retur

Ta deg tid til å lese returpolitikken vår.

Ta kontakt

Om du foretrekker å snakke med noen i vår kundeservice så kan du ta kontakt+47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.

Vi ønsker at alle våre kunder skal være helt fornøyde med kjøpet, derfor hjelper vi mer enn gjerne med å bytte varer. Dessverre kan vi ikke akseptere skreddersydde eller graverte gjenstander til utveksling på grunn av designens art.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med kundeservice agenter om bytting så kan du ta kontakt+47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat .

Så klart! Vi tilbyr en ringstørrelsestjeneste til alle våre kunder, så ikke bekymre deg om ringen din er for stor eller for liten, ettersom våre gullsmeder er dyktige til å endre størrelse på ringene.

Kostnader for å endre størrelse
Bruk ringstørrelseguiden for å finne den nøyaktige ringstørrelsen og ta kontakt med vårt vennilige kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 for å få en vurdering av eventuelle avgifter.

Om du ønsker å returnere en vare, kan du lese våre returpolitikk, som beskriver vilkårene og prosedyrene for retur av en vare.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med kundeservice om retur av produkt, kan du ta kontakt+47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat.

Betalings

MVA (merverdiavgift) gjelder for alle bestillinger plassert på dette nettstedet. Alle produktene som vises på nettet er inkl. Mva. VAT Retail Export Scheme tillater at momsbeløpet refunderes til kunder når de kjøper varer i EU og deretter eksporterer dem utenfor EU. Bestillinger fra Diamonds Factory er imidlertid ikke kvalifisert for VAT Retail Export Scheme fordi vi er et internettbasert postordreselskap.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med kundeservice om denne saken, så kan du ta kontakt+47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.

Ja, vi er stolte av å tilby en prisgaranti som betyr at vi tar sikte på å matche like-for-like priser. Hvis du ønsker å dra nytte av denne tjenesten, kan du ta kontakt med kundeserviceteamet vårt og oppgi informasjon om prisen og produktet du vil at vi skal matche.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med kundeservice om prisgarant, så kan du ta kontakt+47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70, email [email protected], or enter into a live chat.

Vi er 100% forpliktet til å tilby en trygg netthandelsopplevelse. Hittil har vi over 50.000+ fornøyde kunder aVårt mål er alltid å levere førsteklassses kundebehandling. førsteklassses kundebehandling.

Avansert moderne sikkerhet for netthandel
Nettsiden vår er beskuttet med de nyeste sikkerhetssertifikatene (SSL-sertifikater). Disse sertifikatene bruker toppmoderne krypteringsteknologi så du kan føle deg 100% trygg når du handler på nett hos oss.

PCI-kompatibel
Systemene våre er i samsvar med PCI Security Standards Council, som ble grunnlagt av VISA, MasterCard, American Express og JCB International. Du kan finne mer informasjon om PCI Security Standards Council på www.pcisecuritystandards.org.

Godkjent av VISA og MasterCard
Vi bruker også VISA og MasterCard Secure Code-teknologi til å behandle alle bestillinger.

Ta kontakt

Om du ønsker å ta kontakt med en av våre ansatte angående en bestilling , så kan du ringe +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller ta kontakt over vår live chat

Du kan bruke hvilken som helst av følgende metoder:

Kredit eller debetkort
Vi godtar alle store kreditt og debetkortene.

PayPal
Vi tar gjerne imot betalinger over PayPal, bare velg denne betalingsmetoden i kassen. Om du ønsker å betale via denne metoden over telefon, kan du bare kontakte kundeservice-teamet vårt, så sender vi deg en PayPal forespørsel. Når du får denne forespørselen så må du betale og sende oss en e-post som inneholder betalingsinformasjonen. Du vil da motta en ordrebekreftelse med bestillingen din.

Bankoverføring
Vi godtar også betalinger over bankoverføring, bare ring eller send en e-post til kundeservicen om du ønsker å betale på denne måten.

Sjekk
Vi godtar betalinger med sjekk. Ta kontakt med kundeservice om du trenger mer informasjon om denne betalingsmetoden.

Telefon
Vi godtar betlaing over telefon. Bare ta kontakt med kundeservicen vår, de vil be om kort og bestillingsinformasjon for å ta betaling.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med våre ansatte om betalingsmetoder, så kan du kontakte kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller over live chat .

Når du har foretatt en betaling, godkjenner banken beløpet for transaksjonen du har foretatt. Det oppgjøret for beløpet mellom kontoen din og kontoen vår er vanligvis fullført på rundt 2-3 dager. Mottakeren vil bli spesifisert som Neve Jewels Ltd, som eier Diamonds Factory.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med kundeservice om betaling fra kortet ditt, eller om du ønsker å betale over telefon, så kan du kontakte +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 eller gå inn på live chat.

Om du ønsker å bruke to kort for å betale for en transaksjon, så er det en mulighet. Du må bare sørge for at begge kortene tilhører samme eier og registrert på samme adresse. Bare ring kundeservice så de kan ta betalingene over telefonen.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med kundeservice om et kjøp med to kreditt kort over telefon, så kan du ringe +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70

Om kortopplysningene dine har blitt avvist, så kan det være av forskjellige årsaker. Vennligst sjekk årsakene nedenfor, eller ta kontakt med kundeservice agentene - de kan hjelpe deg med betalingen over telefonen.

Grunnen til avsalg på kortbetaling
De aller felste grunnene til at et kort blir avvist er bankens beskyttelsespolitikk. Du må kanskje ringe banken din for å fortelle dem at du ønsker å kjøpe noe av en høy verdi.

Alternativt kan det hende at du har skrevet inn feil informasjon, som:
  • Kortholder navn
  • Kreditt kort nummer
  • Kortsikkerhetskode (3-4 sikkerhetskode på baksiden av kortet ditt)
  • Postnummer

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med en av våre ansatte om betaling over telefon, kan du ta kontakt+47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.

Avhengig av hvilken betalingsmetode du bruker, det kan ta mellom 8-10 virkedager før en refusjon blir behandlet. Vår kundeservice vil kunne gi deg informasjon om estimerte refusjonstider på det tidspunktet det er avtalt om refusjon.

Ta kontakt

Om du ønsker å snakke med kundeservice om returpolitikken og potensialet for å motta refusjon, så kan du kontakte de på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.

@diamondsfactoryworld