Vårsalget avsluttes om

Garanti for prismatch. Har du funnet en bedre pris? Vi vil rett og slett slå det.*

Lære mer -

Lær mer om Klarna

Betal nå

Betal umiddelbart når du legger inn bestillingen. Ingen kredittkortnummer, ingen ekstra passord, ingen bekymringer. Vi optimaliserer kjøpsopplevelsen ved å kun be om den informasjonen som trengs for at kjøpet skal være sikkert.

Betale senere

Betal bare for det du liker. Ta en titt på bestillingen din først, og bestem deretter hva du vil beholde.

Finansering

Betal for bestillingene dine med finansiering som gir deg en mulighet til å spre kostnadene over tid. Betale i ditt eget tempo og du bestemmer selv hvor mye du vil betale hver måned.

Generell

Hva er Klarna?

Klarna ble grunnlagt i 2005 med en klar ambisjon om å få slutt på utrygg netthandel. I dag er selskapet en av Europas største banker, kjent for enkle, sikre og smidige betalingsløsninger. Klarna gjør det mulig for online -shoppere å gjøre opp betalinger umiddelbart, senere eller i avdrag raskt, enkelt og sikkert. Klarna jobber med over 130 000 forhandlere som Asos, Spotify, MediaMarkt og Deutsche Bahn og i dag sysselsetter over 2500 mennesker i 14 land. I 2014 overtok Klarna Sofort GmbH; I 2017 ble Billpay GmbH kjøpt. Selskapets investorer inkluderer blant annet Sequoia Capital, Bestseller Group, Atomico, VISA og Permira. Mer informasjon finner du på www.klarna.no

Er det trygt å handle online med Klarna?

Definitivt! Online shopping kan ikke være mere sikrere enn med Klarna. I en butikk kan du alltid berøre og sjekke varene du vil kjøpe før du betaler for dem. Vi tror at shopping på nettet ikke burde være annerledes. Derfor gir Klarna kontoen deg muligheten til å sjekke varene dine først og betale dem senere.

Målet vårt er å gjøre shopping enklere, tryggere og lett. Derfor gjør vi en stor innsats for å beskytte deg som kjøper mot svindel og upålitelige nettbutikker. Når du ser Klarna -logoen i en nettbutikk, kan du være sikker på at butikken er pålitelig og oppfyller våre strenge krav.

Klarna er også sertifisert av TÜV Saarland og Trusted Shops. Sertifikater gir deg som forbruker positive indikasjoner på kvaliteten på tjenester og produkter. Foreningene som er registrert under "TÜV" er kjent over hele verden, og sertifikatene har det høyeste internasjonale rykte. TÜV Saarland har konsentrert seg om kundeorienterte tjenester utenfor de tradisjonelle offisielle aktivitetsområdene. Hvert år sørger TÜV Saarland for at forretningsmodellen vår er seriøs og at Klarna tilbyr sikre betalingsmetoder gjennom en detaljert undersøkelse.

Klarna har vært en "Trusted Shops Authorized Partner" siden 2011, og som en "autorisert partner" er Klarnas prosesser perfekt tilpasset kvalitetskriteriene til Trusted Shops. Kvalitetskriteriene til Trusted Shops er basert på nasjonale og europeiske lover som er viktige for netthandel. De tar hensyn til gjeldende vurderinger og krav fra forbrukervern foreningene eller går til og med utover dem. Les mer om godkjennelsen av Trusted Shops her.

I tillegg Klarna gir deg kundebeskyttelse ved hvert kjøp med Klarna. Dette er en avtale mellom deg og Klarna som lar deg handle trygt online. For å sikre at kundebeskyttelse direktivet gjelder, må du kjøpe som forbruker fra en entreprenør. Vær oppmerksom på at retningslinjene for kundebeskyttelse bare gjelder for betalinger med Sofort, og bare hvis dette er uttrykkelig angitt på siden for valg av betalingsmåte i selgerens nettbutikk.

Jeg har flere spørsmål om betalingen min. Kan jeg snakke med noen fra Klarna?

Ja så klart! Du kan når som helst chatte med oss i appen eller ringe oss på 21 01 89 91.

Gratis Levering

Levering Sjeneste

Alle bestillingene våre leveres via Royal Mail Next Day Delivery (innen kl. 13.00). Vær oppmerksom på at bestillinger utenfor Storbritannia kan medføre en ekstra leveringskostnad. Alle pakkene våre krever en signatur på leveringsadressen og er fullt forsikret frem til det tidspunktet de er signert for. Hvis varen din ikke er signert for, blir den returnert til ditt lokale sorteringskontor, som du kan samle inn med en eller annen form for identifikasjon.

Når vil jeg få varen min?

Som et bestillingsfirma er de fleste av produktene våre underlagt en produksjonstid. Dette er normalt mellom 2-3 arbeidsuker og 3-4 arbeidsuker hvis varen din er skreddersydd. Vi gjør dette for å overføre besparelsene direkte til deg ved å bare gjøre bestillinger når de er påkrevd.

Når designet ditt er laget, vil det være klart for sending. Vi sender deg en Royal Mail-sporingskode når den er sendt, som du kan bruke til å spore her via Royal Mail: https://www.royalmail.com/track-your-item

Vær oppmerksom på at Royal Mail ikke kan levere på en lørdag hvis en ordre har blitt sendt på fredag. I dette tilfellet vil det bli levert vanligvis på mandag. For mer informasjon kan du lese om tjenesten deres her:

http://www.royalmail.com/business/services/sending/parcels-uk/next-day-delivery

Kan jeg få varen fortere?

Hvis du trenger noe raskere, kan du enten sjekke salgsproduktene våre som kan leveres innen 3-4 virkedager, eller du kan be om en presserende bestilling ved å kontakte oss via e-post til [email protected] eller ringe oss på telefonnummeret vårt.

Hvor er min bestilling?

Du kan finne ut mer om statusen på bestillingen din hvis du kontakter oss omtrent to uker etter at bestillingen ble plassert (3 uker hvis bestillingen din er skreddersydd). Du kan spore statusen for bestillingen din ved å sjekke sporingskoden vi sendte deg. Hvis ikke, kan du sende oss en e-post på [email protected] så gir vi deg en oppdatering.

Hva om jeg ønsker levering til en annen adresse?

Om du ønsker levering til en annen adresse en fakturaadressen din, så trenger vi disse dokumentene:

  • En kopi av kortholderens foto-ID. Pass eller førerkort anbefales

  • En kopi av en nylig strømregning eller kontoutskrift som må dateres fra de siste 3 månedene, for at vi skal kunne bekrefte kortets faktureringsadresse.

  • Retrieving data. Wait a few seconds and try to cut or copy again.

Leverer du til Channel Island?

Ja det gjør vi. Kunder fra Channel Island er berettighet til skattefri, men bestillinger må plasseres via telefon. Ta kontakt med våre salgsrådgivere på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.

Får jeg et momsrefusjon skjema?

Merverdiavgift (moms) gjelder for alle bestillinger plassert på dette nettstedet. Alle produktene som vises på nettstedet er inkl. Mva. VAT Retail Export Scheme tillater at momsbeløpet refunderes til kunder når de kjøper varer i EU og deretter eksporterer dem utenfor EU. Bestillinger fra Diamonds Factory er imidlertid ikke kvalifisert for VAT Retail Export Scheme fordi Diamonds Factory er et Internett-basert postordreselskap og ikke er berettiget til å delta.

Kvalifiseres jeg for momsfrie kjøp?

Moms (merverdiavgift) blir samlet inn for alle forsendelser innen EU. Hvis du befinner deg utenfor EU-territoriet eller land som er unntatt mva, er det bare å kontakte vårt kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 så hjelper de deg med å foreta kjøp over telefon.

@diamondsfactoryworld