Høst salg avsluttes om

Gratis Levering

Levering Sjeneste

Alle bestillingene våre leveres via Royal Mail Next Day Delivery (innen kl. 13.00). Vær oppmerksom på at bestillinger utenfor Storbritannia kan medføre en ekstra leveringskostnad. Alle pakkene våre krever en signatur på leveringsadressen og er fullt forsikret frem til det tidspunktet de er signert for. Hvis varen din ikke er signert for, blir den returnert til ditt lokale sorteringskontor, som du kan samle inn med en eller annen form for identifikasjon.

Når vil jeg få varen min?

Som et bestillingsfirma er de fleste av produktene våre underlagt en produksjonstid. Dette er normalt mellom 2-3 arbeidsuker og 3-4 arbeidsuker hvis varen din er skreddersydd. Vi gjør dette for å overføre besparelsene direkte til deg ved å bare gjøre bestillinger når de er påkrevd.

Når designet ditt er laget, vil det være klart for sending. Vi sender deg en Royal Mail-sporingskode når den er sendt, som du kan bruke til å spore her via Royal Mail: https://www.royalmail.com/track-your-item

Vær oppmerksom på at Royal Mail ikke kan levere på en lørdag hvis en ordre har blitt sendt på fredag. I dette tilfellet vil det bli levert vanligvis på mandag. For mer informasjon kan du lese om tjenesten deres her:

http://www.royalmail.com/business/services/sending/parcels-uk/next-day-delivery

Kan jeg få varen fortere?

Hvis du trenger noe raskere, kan du enten sjekke salgsproduktene våre som kan leveres innen 3-4 virkedager, eller du kan be om en presserende bestilling ved å kontakte oss via e-post til [email protected] eller ringe oss på telefonnummeret vårt.

Hvor er min bestilling?

Du kan finne ut mer om statusen på bestillingen din hvis du kontakter oss omtrent to uker etter at bestillingen ble plassert (3 uker hvis bestillingen din er skreddersydd). Du kan spore statusen for bestillingen din ved å sjekke sporingskoden vi sendte deg. Hvis ikke, kan du sende oss en e-post på [email protected] så gir vi deg en oppdatering.

Hva om jeg ønsker levering til en annen adresse?

Om du ønsker levering til en annen adresse en fakturaadressen din, så trenger vi disse dokumentene:

  • En kopi av kortholderens foto-ID. Pass eller førerkort anbefales

  • En kopi av en nylig strømregning eller kontoutskrift som må dateres fra de siste 3 månedene, for at vi skal kunne bekrefte kortets faktureringsadresse.

  • Retrieving data. Wait a few seconds and try to cut or copy again.

Leverer du til Channel Island?

Ja det gjør vi. Kunder fra Channel Island er berettighet til skattefri, men bestillinger må plasseres via telefon. Ta kontakt med våre salgsrådgivere på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70.

Får jeg et momsrefusjon skjema?

Merverdiavgift (moms) gjelder for alle bestillinger plassert på dette nettstedet. Alle produktene som vises på nettstedet er inkl. Mva. VAT Retail Export Scheme tillater at momsbeløpet refunderes til kunder når de kjøper varer i EU og deretter eksporterer dem utenfor EU. Bestillinger fra Diamonds Factory er imidlertid ikke kvalifisert for VAT Retail Export Scheme fordi Diamonds Factory er et Internett-basert postordreselskap og ikke er berettiget til å delta.

Kvalifiseres jeg for momsfrie kjøp?

Moms (merverdiavgift) blir samlet inn for alle forsendelser innen EU. Hvis du befinner deg utenfor EU-territoriet eller land som er unntatt mva, er det bare å kontakte vårt kundeservice på +47 23 50 36 70 +47 23 50 36 70 så hjelper de deg med å foreta kjøp over telefon.

@diamondsfactoryworld